Top Gear

Wyszukaj w topgear.com.pl

14 wrz 13 19:59

Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga

Mercedes S-Coupe (TopGear) 15 slajdów Foto: TopGear / Materiały własne

Pokazany podczas salonu we Frankfurcie koncept klasy S-Coupe potwierdza doskonałą formę Mercedesa i zapowiada model, który będzie aspirował do miana najlepszego Gran Turismo świata.

Niemiecki koncern już przy okazji debiutu limuzyny klasy S obiecywał, że stworzył najlepszy luksusowy samochód świata i trzeba przyznać, że dziś już po jazdach testowych tym modelem, możemy stwierdzić, że nie były to słowa rzucane na wiatr. Teraz Mercedes obiecuje podobny przebieg zdarzeń w przypadku wieńczącej gamę klasy S wersji coupe. W ofercie marki już za kilka miesięcy zastąpi ona klasę CL i wyznaczy nowe standardy w tym jakże wymagającym segmencie.

Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Foto: TopGear / Materiały własne

Również wnętrze stanowi doskonałe rozwinięcie tematu sztuki nowoczesnej. Połączenie ręcznej roboty z precyzją hi-tech i materiałami najwyższej jakości (skóra, aluminium, karbon, jedwab) sprawia, że przybywanie w S-Coupe bez względu na to, które miejsce się zajmuje jest źródłem prawdziwej przyjemności. Każdy z pasażerów może liczyć na komfort niemal absolutny.Kokpit zdominowany jest przez dwa duże kolorowe wyświetlacze o przekątnych 12,3 cala stanowiące centrum informacyjno rozrywkowe. Na konsoli środkowej na dotykowym panelu wyświetlana jest godzina w czterech strefach czasowych, poniżej znajduje się pokrętło sterujące pokładowymi multimediami, wykonane w skomplikowanym procesie chemicznym, dzięki któremu jego zwieńczenie wyglądem przypomina kamień szlachetny.

Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Foto: TopGear / Materiały własne

Podobnie jak limuzyna klasy S tak i GT naszpikowane jest najnowocześniejszymi technologiami z rodziny Intelligent Drive. Dwie kamery zapewniają trójwymiarową analizę obszaru 50 m z przodu samochodu, a system 6DVision potrafi wykryć pozycję i ruch innych obiektów wokół auta w odległości nawet 500 m. Współpracują one z całym zestawem czujników radarowych i ultradźwiękowych minimalizując ryzyko kolizji. Także aktywne zawieszenie wykorzystuje dane z kamer poprzez układ Road Surface Scan, który rozpoznaje nierówności nawierzchni, a system Magic Body Control dopasowuje jego pracę do aktualnej sytuacji na drodze, zapewniając w ten sposób optymalny komfort.Mercerdes obiecuje, S-Coupe w ponad 90 proc. odpowiada przyszłemu modelowi seryjnemu. No cóż, krezusi już nie mogą się doczekać.

Polecamy także:

Komentarze
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo








Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~n8n Użytkownik anonimowy
~n8n :
No photo ~n8n Użytkownik anonimowy
No bajka, moim marzeniem był poprzedni przedliftingowy model w wersji S65 AMG, pewnie ten nawet w wersji z dieslem mi się spodoba ;)
16 wrz 13 14:23
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Foto: TopGear / Materiały własne

Mercedes S-Coupe (TopGear)

Mercedes S-Coupe (TopGear)

Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga (slajd 1 z 15)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego