Top Gear

Wyszukaj w topgear.com.pl

14 wrz 13 19:59

Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga

Mercedes S-Coupe (TopGear) 15 slajdów Foto: TopGear / Materiały własne

Pokazany podczas salonu we Frankfurcie koncept klasy S-Coupe potwierdza doskonałą formę Mercedesa i zapowiada model, który będzie aspirował do miana najlepszego Gran Turismo świata.

Niemiecki koncern już przy okazji debiutu limuzyny klasy S obiecywał, że stworzył najlepszy luksusowy samochód świata i trzeba przyznać, że dziś już po jazdach testowych tym modelem, możemy stwierdzić, że nie były to słowa rzucane na wiatr. Teraz Mercedes obiecuje podobny przebieg zdarzeń w przypadku wieńczącej gamę klasy S wersji coupe. W ofercie marki już za kilka miesięcy zastąpi ona klasę CL i wyznaczy nowe standardy w tym jakże wymagającym segmencie.

Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Foto: TopGear / Materiały własne

Również wnętrze stanowi doskonałe rozwinięcie tematu sztuki nowoczesnej. Połączenie ręcznej roboty z precyzją hi-tech i materiałami najwyższej jakości (skóra, aluminium, karbon, jedwab) sprawia, że przybywanie w S-Coupe bez względu na to, które miejsce się zajmuje jest źródłem prawdziwej przyjemności. Każdy z pasażerów może liczyć na komfort niemal absolutny.Kokpit zdominowany jest przez dwa duże kolorowe wyświetlacze o przekątnych 12,3 cala stanowiące centrum informacyjno rozrywkowe. Na konsoli środkowej na dotykowym panelu wyświetlana jest godzina w czterech strefach czasowych, poniżej znajduje się pokrętło sterujące pokładowymi multimediami, wykonane w skomplikowanym procesie chemicznym, dzięki któremu jego zwieńczenie wyglądem przypomina kamień szlachetny.

Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Mercedes S-Coupe: Mistrzowska ranga Foto: TopGear / Materiały własne

Podobnie jak limuzyna klasy S tak i GT naszpikowane jest najnowocześniejszymi technologiami z rodziny Intelligent Drive. Dwie kamery zapewniają trójwymiarową analizę obszaru 50 m z przodu samochodu, a system 6DVision potrafi wykryć pozycję i ruch innych obiektów wokół auta w odległości nawet 500 m. Współpracują one z całym zestawem czujników radarowych i ultradźwiękowych minimalizując ryzyko kolizji. Także aktywne zawieszenie wykorzystuje dane z kamer poprzez układ Road Surface Scan, który rozpoznaje nierówności nawierzchni, a system Magic Body Control dopasowuje jego pracę do aktualnej sytuacji na drodze, zapewniając w ten sposób optymalny komfort.Mercerdes obiecuje, S-Coupe w ponad 90 proc. odpowiada przyszłemu modelowi seryjnemu. No cóż, krezusi już nie mogą się doczekać.

Polecamy także:

Komentarze
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych.
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.
Napisz komentarz...

 
Brak zdjęcia












Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

Brak zdjęcia
Brak zdjęcia ~n8n Użytkownik anonimowy
~n8n :
Brak zdjęcia ~n8n Użytkownik anonimowy
No bajka, moim marzeniem był poprzedni przedliftingowy model w wersji S65 AMG, pewnie ten nawet w wersji z dieslem mi się spodoba ;)
16 wrz 13 14:23
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza: